יום חמישי, 18 במרץ 2010

מצדה 2010

" מצדה לא תיפול שנית ! "
בטיול השנתי למצדה הופתענו מהנוף המרהיב , המעניין והמפליא.
התחלנו את הטיול בעצירה לארוחת בוקר עם השכבה, נחנו קצת לאחר הנסיעה הארוכה והתכוננו לדרך הארוכה שעוד לפנינו.
המשכנו בנסיעה בדרך לגמלים , בדרך ראינו כפרים בדואים חלקם עשירים וחלקם קצת פחות.
הגענו לכפר בדואי שבו רכבנו על האנקות והחמורים. הופתענו למראה האנקות העצבניות.
רוב הילדים פחדו מהרכיבה על האנקות אך , מהחמורים פחות.
הגמלים , הלכו בשורה , מחוברים אחד לשני בחבל , ובדואי מושך אותם בטור , הגמלים נתקעו אחד בשני , הילדים צעקו והבדואים צחקו ...
המשכנו למצדה , הדרך הייתה לא ממש ארוכה .
הגענו לאזור המצדה , עצרנו לאכול ויצאנו לדרך .....
עלינו בשביל הסוללה שהיו בו כ-170 מדרגות והרבה עליות , בעלייה של המצדה הסבירו לנו הרבה דברים על המקום ואחד , עברנו במקומות שהיו פעם בזמן המצדה , ראינו דגם של בית הרחצה הגדול שהיה קיים , מישהו מהמקום אמר שנשארנו אחרונים והיינו צריכים לצאת , הגענו למקום של הרים ששם צעקנו " מצדה לא תיפול שנית " והיה שם אד וזה היה ממש יפה .
ירדנו בשביל הנחש , שזה אפילו היה יותר קשה מהעלייה .
לאחר מכן הלכנו לאכסניה , שם היה לנו כמו סרט קצר שבו היינו צריכים לענות על שאלות לפי דעתנו האישית .
לאחר מכן הלכנו לאכול והיה שם אוכל ממש טעים לטעמנו .
אמרו לנו שנלך לנוח במרפסת עד השעה שבע וחצי , כל כיתה היו ביחד והצטלמנו ונהננו , לאחר מכן כל השכבה היו ביחד .
לאחר מכן נסענו למופע האור קולי שם היו דברים מדהימים ! זה היה ממש מיוחד .
הטיול הזה נורא גיבש את כיתתנו , אנחנו נורא שמחות שעברנו את הטיול הזה .